blääääääääääää

sry för dålig uppdatering, jag är bara så sjukt förbannad just nu.
ni är ju ett helt helvete, fulla av skit och fattar absolus nada !?
åååååååh,damp. som ni kanske ser så är jag inte alldeles för glad,
för att det bara händer skit jämt,när ska det ta slut? det kommer aldrig ta slut?
för ni fattar ju inte att ni gör fel? nejdå, för ni är så bra och perfekta och lalala, BULLSHIT.
så trött på skitsnacket ni kör med varje gång. kom igen? ge oss en chans i världen också,
ta inte bara all uppmärksamhet och tro att alla vill vara med er för att ni är sååååå coola o shit.
ush,jag blir arg på sånt där. speciellt nu.
man blir sårad,man blir förkrossad. men ändå vill man ge det en chans till,även om chansen inte är så bra.
för det vet man inte. förrens efteråt, tyvärr. vill inte att alla ska få vara med om det, kan inte allt bara sluta nu?




ska berätta vad jag gjort efter senaste inlägget också. jag fixade iordning allting här hemma och sen åkte jag till emma!
tog med mig hästen min och red i hennes paddock. supermysigt var det att äntligen få rida med någon annan. har ju bara ridit själv eller med mamma / syrran. inte alltid lika kul som med kompisar. så det va skönt faktiskt. och att kunna rida lite mer än vad man kan här. menmen, allting gick bra iallafall. sen åkte vi hem och släppte ut henne, gick in och tog mig en lång,varm och skön dusch,mmh! sen gjorde jag mig en baguette med massa gott +skagenröra, mumma!
och nu ligger jag platsad framför tv;en,datorn i högsta hugg ( även mobilen,hihi )
menmen, hoppas ni haft /har en trevlig kväll. vi hörs, puss !
( och ja sofie, ditt älskade videoinlägg kommer snart ;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0