dålig uppdatering!

sorry för dålig uppdatering,internet krånglar och skolan har börjat. så det är mycket att göra.
men idag har jag varit hemma,kände mig inte så pigg så blev sängen för min del. men kunde ändå
inte sova länge än till 10 så det hade nog inte spelat någon roll. men,iaf.
skolan går bra,ganska mycket nu i början. information och fått böcker och snart får vi väl skåpen!
det suger och bära runt på böckerna, i skolan och fram&tillbaka,fy! men det blir nog bra snart.
menmen, imorgon blir det skola. sen är det ju matfestivalen !! yes, det blir party för fullt.
laddad till tusen, träffa massa underbart folk! det lär bli bäst, det är ju trots allt höjd-punkten
i skövde på hela året ! menmen , snart slipper jag vara själv hemma för då kommer sötnos hem även mamma&pappa.
så himla tråkigt att vara själv hemma när man ändå inte kan göra något annat än att ligga i sängen.
men nu ska jag se på smallville,slappa och längta efter att den bästa i hela världen kommer hem! heart.
kanske bloggar senare idag, annars ska jag försöka att göra det imorgon och på söndag får ni alla bilder från helgen.
som lär bli bääää-ääääst ! pussssssssssss
langar en ful bild som är typ 1 månad gammal (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0