hoppsan!

ojdå,jag vaknade nyss. eller ja okejdå, för 1 timma sen ungefär..på grund utav  att mamma&pappa höll på och släpa ut den gammla soffan här uppe och bära in den nya. vilket liv! jag som tänkte åka och bada och sola idag ju. nu var det försent,jahapp. ska ju åka till emma vid 7 och rida =). och imorgon ska jag äntligen åka till gullet! WOHO! blir nog en spännande helg ;) kommer blogga idag och imorgon och sen bloggar jag inte förens jag kommer hem. och det blir typ vet inte, för jag stannar hos sweety ett tag, för nu var det längesen! =). menmen, nu ska jag klä på mig lite och sen gå ut och tralla lite på ponny. och sen fixa allting o dra till emmabby :). puss

här har ni emmas blogg,  www.emma-linnea.devote.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0