ibland är hundar bäst!

fy vad jag älskar att ha hund ibland dom får en att känna sig trygg på något sätt! han ser direkt om det är någoting som händer eller på nätterna så ser och hör han direkt om det är någon här, och då skäller han som bara den. det är så skönt för då slipper man oroa sig för att "det kanske är någon utanför" skäller han så är det definitivt det! men, snart dags för skolan! på onsdag drar det igång. och jag uppdaterar bloggen ganska dåligt emellan åt men har inte alltid tid. imorgon ska jag till stan med älskling en sväng och köpa lite saker. och sen hem och förbereda mig för skolan! fyfan, det kommer nog bli bra. men man blir yngst,minst och uttittad! det är ganska pinsamt. men,det löser sig nog. nu ska jag iaf försöka se om någon kan göra en snygg bloggdesign åt mig.  och snart hoppas jag att min dator kommer tillbaka, då blir det massa bloggande. det är faktiskt både lite tråkigt och ganska meningslöst egentligen att skriva en blogg som ingen kollar på ändå.! men nu ska jag inte sitta här och uttråka er ännu mer. ska försöka börja med att videoblogga snart också ;) sofies största önskan! nej, snart dags att sova elr ngt :s måste ju vända rätt på dygnet ! detta är trotsallt näst sist natten på sommarlovet.. ush ! redan över, förstår inte var det tog vägen. jaja,saknar en viss person som gjorde mig så jävla glad förut, blev helt till mig. överglad och helt galen bara! sjukt. men hey vi hörs senare pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0