ojdå !

lite dålig uppdatering kanske !? det blir lätt så när man har en snygging här hemma, sorry.
har varit med söt hela helgen. I fredags hämtade jag och syster plutten, sen åkte vi hem, käkade och sen slappade typ?
i lördags kom emma och kollade film och myste med oss och sov sen här :) sen åkte hon hem på söndagen, och på kvällen kom louise så åkte vi till stan och hyrde film och sen var vi med henne och hennes bror och kollade film o så.
sen igår så gjorde vi nog inte så mycket, bara myste och slappade oså =) sen idag så åkte soet hem :( alltid lika tråkigt.. ush! jag blir lika ledsen och deppig varje gång! sen körde emmas mamma , mig och emma till stan :) vi fikade,snackade och shoppade även lite! fyndade ett par snygga skor faktiskt. sen hem oså blev det dator,käka&tv. som kvällen består av.
och imorgon fyller även mamma år så kommer massa folk (tror jag !?) ja vene faktiskt,har annat för mig än att hålla koll på sånt ;D det enda jag vet är att det ska bli jävligt gött med smörgåstårta :G!! menmen, nu fick ni iallfall veta ungefär vad jag gjort i helgen, typ. vi hörs ;d pusspuss!
/ hoppas jag får tillbaka min älskade dator från lagningen snart ! det är så sjukt tråkigt att använda mammas, blööö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0