soo-o-va

dags att sova,inte trött men måste komma upp i tid imorgon känner jag och göra något kul!
är det bra väder ska jag försöka få med lite folk och bada =) låter väl gött?
måste vara hemma vid 5 iallafall. och rida på tjockis hästen, för sen vid halv 7-7 åker jag till emmaälskling och tar med mig nästa häst. så ska vi rida i paddocken, vi har ju inte fått våran än *suck*. men hoppas på att den kommer snart :)
måste nog se lite film eller ja, iallafall lite tv innan jag sover! haha,jag och mina tvångstankar.
plus att jag ska överraska en pudding med en riktigt härlig resa imorgon tänkte jag,fast självklart behövs det lite pengar till att betala allt från puddingen också men. det löser sig alltid. längtar fan redan, sommarlover har varit så otroligt tråkigt hittills, så nu måste jag hitta på något kul! och tänker dela det med den bästa jag vet =) hörs imorgon! (kommer nog inte vakna så tidigt...) pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0