taggad !

Nu är jag taggad för skolan imorgon! har köpt mig en väska som läxor+kläder får plats i, och även lite underkläder idag på stan med emma! galna var vi , haha - det är vi alltid !! men nuhar jag dushat,gjort hårinpackning,smörjat mig,rakat benen,fönat+plattat håret och så har jag även börjat fundera vad jag ska ha på mig, allting är så spännande och pinsamt första dagen. så man kanske ska försöka se någorlunda normal och trendig ut!? men kommer nog inte lyckas med det, haha. jaja, det löser sig. just nu försöker jag få hit skitungen själv. men det går inte så bra........men ska försöka lite till och typ flirta lite och vara lite cutie så kanske det funkar ? hoppas!
skolan kommer förövrigt nog att bli super, har as nice schema! början 8 två dagar i veckan & halv 10 dom andra tre! m-h-m sandra likes! nej nu ska jag trakkasera söte lite så jag får sällskap, hihi. måste lyckas. bara måste!
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0