nattugglan här!

Nej nu ska jag se på film and then sleeeeeeeeeeeeeeping time. sola imöra,underbart. gu va gla ja blir! ingenting går som jag vill / som jag hoppats. jag tror på oss, jag hoppas på oss, jag vet att det kommer bli oss. vi löser det här, vi fixar det. det där ska inte få fö...rstöra mellan oss, ingenting ska få förstöra mellan oss.i love you bebbe, se you soon♥ miss you like hellllllllllll!!!

baibai, se you imöra lovers!
då jag envis som jag är,ska ligga hemma hela helgen och bara längta till måndag. så you wish, i'm not going anywhere! ni kan ju försöka tvinga mig =) det hjälper inte. ska sova bort hela helgen så den är borta fortfare än någonsin. ( första gången jag önskar att det är måndag och att jag vill hoppa över helgen? hell yeah) lär inte hända så många mer gånger. men att snyggingen kommer hem är det jag längtar mest till,att få någon att pussas med,kramas med,mysa med, åh fyfan. kom hem nu!!1 det kan du ju inte iförsig :( men vi syns på måndag, och jag älskar dig. vi löser detta,vi hör ihop snuttegullet. kissies from your,only your darling

visst är jag lite romantisk ibland? hihi
sov gott nu allihopa, puss!

*(samma inlägg som på andra bloggen, onödigt att skriva samma sak två gånger, varför inte kopiera bara ? :d)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0